EAB-Hoşgeldiniz-EAB

27 Ocak 2010 Çarşamba

Aşk Bu İşte

Garip bir hüzün başladı.

Kopamadığımı fark ettiğim bir bağlılık,
Nargile sonrası baş ağrıları gibi.
Belleğim bir bir silindi,
Kimseyi hatırlamamaya başladım.
Sen gittin yavaş yavaş onlar gitti,
Ve sonra bende gittim…
Bu ıssız bahçede
Bir kara dut çalısı,
Bir de Akdeniz’den kalma garigler kaldı
Elimi uzattığımda diken diken güller değil
Sivri bir kalp vardı çok yakın…
Ağrısı-Sızısı hapla geçecek gibi değildi...
Aşk bu işte kopulmuyor
Öyle bir feth ediyor ki bedeni
Bir dişi kılığında
Truva atı misali
Lütuf sanıp açıyorsun kapılarını.

Aşk bu işte ben gibilerini bir sarıyor ki
Sevgiline inat içiyorsun zehri
Ama yine gidiyorsun yanına
Ölmeden önce birkez
GÖRMEK İÇİN
Aşk bu işte birkez ısırsın köpeği def ediyorsun
Ama sevgili aldatsa bile kendin gidemiyorsun
Seni,beni aldatsan bile bırakamayacak kadar çok seviyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder